Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


توجهههههههههههههههه!

متن زیر رو با دقت بخونین.

سلام به همگی...خب فکرکنم دیگه بدونید این وب واسه چیه؟نه؟بچه های عزیزوتریپل اسیای محترم که دابل اس واینقدردوست دارین وواسشون این همه وب ساختین وهمیشه خبراشونومیذارین.میخوام بهتون بگم که من این وبوساختم تا تریپل اسای محترم ایرانی رو سرشماری کنم وببینم واقعادابل اس توایران چقدرطرفداردارن.من ودوستم به تک تک وبهای شمااومدیم وتک تکتونو خبرکردیم تابیاین اینجاوبهمون بگین که ماازدابل اس حمایت میکنیم.تااینکه مشخص بشه واقعا دابل اس تو کل ایران چقدرطرفداردارن.ازتون میخوام فقط یکبارتوقسمت نظرات حمایتتونو اعلام کنیدبااسمتونو ومشخصات وبتون(البته اگه دارین)دلیل اینکه گفتم فقط یکباراین بودکه میخوام میزان واقعی طرفدارارومشخص کنم.خواهشاواسه اینکه آماربالابره نرین هریکی 20 بارتونظرات اعلام کنه.باشه؟..خب دلیل اینکه مامیخوایم طرفداری ایرانیه دابل اسو مشخص کنیم اینه که بهشون اعلام کنیم که توایران خیلی خیلی طرفداردارن.میخوایم ازشون بخوایم بیان ایران نه واسه اینکه کنسرت اجراکنن یاکارای دیگه ای که توژاپن وچین و.......... انجام میدن اینجاهم انجام بدن.البته ماکه ازخدامونه ودوست داریم ولی.................خودتون میدونیددیگه..هدف دیگمون ازاینکاراینه که بهشون بگیم ماهمتونو باهم بیشتردوست داریم5نفرتونو باهم..درسته الان ازهم جدان ولی خب مادست ازحمایتشون برنداشتیم.مگه نه؟ پس بیاین باهم بهشون بگیم که توایران چقدرطرفداردارین...ازتون میخوایم هرکس این مطلب ومیبینه تووبش بذاره وبه همه طرفدارااعلام کنه ومارو کمک کنه تابه همه بگیم.چون نمیخوایم کسی خبرنداشته باشه وبی خبربمونه.پس همه روخبرکنین.حمایتتونوتوقسمت اعلام حمایت اعلام کنید.منتظرتونیم.....دوستون داریم.

http://www.sstriples.mihanblog.com/

 



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت18:08---26 آذر 1391
سلام من تازه اومدم تو وب شما من عاشقانه هیونگو دوست دارم و طرفدار پر و پا قرص دابل هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |