Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


توجه!

بچه ها سلام

من واقعا شرمنده م

ولی امتحانام داره شروع میشه

منم اصلا وقت ندارم که دیگه بیام نت

ایشالا بعد امتحانا دوباره میام

تو این مدتی که نیستم میخوام تا میتونین نظر بدییییییییییییییییییین!

باشههههههههههههههههه؟

نجمه جون خصوصیاتتو بهم نگفتیا!

مجبور میشم خودم بنویسم!!

زودتر بهم بگو.

تینا جون تو هم شماره کلاستو بهم نگفتی

من کلاس 10 هستم!

زودتر بگو

مرسی بابت همه ی نظراتتون

بچه ها فقط یه چیزی رو باید بگم.

اونایی که عضو شدن هدفشون از عضو شدن گذاشتن مطلب بود؟

چون من مطلبی نمیذارم که مخصوص اعضا باشه

شاید عضوگیری رو غیر فعال کردم

اونایی که عضو هستن یا نیستن اگه میخوان نویسنده بشن نام کاربری+پسووردشونو خصوصی برام بذارن.

منتظرتون هستم!

دوستون دارم!!



نظرات شما عزیزان:

mozhgan
ساعت22:14---28 ارديبهشت 1391
اِ وا نگو این حرفا رو! ببینم تو از کجا میدونی من با کیو بیرون بودم؟....نکنه هیونگ بت گفته؟...پسره ی...میکشمش!

کیونا جونم حرفای هانی رو جدی نگیر!پاسخ:هه هه! خب دیگه! با وجود شخصی مثل جونگمین خبرا زودتر از اینم میرسه دیگه! اوهوی باز تو به شوی من یچیزی گفتی؟ بیام اون ناحیه حسابتو برسم؟ آره؟ تهدیدام واسه تو بود نه کیونا جونت!


mozhgan
ساعت20:51---26 ارديبهشت 1391
من هی میگم از این عکسه بدم میاد این میگه خوشگله! بابا این چیه؟جون مژگان ادم میترسه میبینتش!
پاسخ:اوهوی! مژگان خانوم! حواست باشه! خیلی هم نانازه! عزیز دلم! فداش بشم! دیگه نبینم از این حرفا بزنیا! وگرنه میرم به نجمه میگم دیروز با کیو کجا رفتی!!! تهدیدمو جدی بگیر!


hani
ساعت20:52---25 ارديبهشت 1391
من همون هانیم که امپرم زد بالا دوست مژگانم!!!!! فعلا نمتونم داستانتو بخونم ولی حتما بعدا می خونم می دونی کی منظورم تابستووووونه!!!!!! اصلا شاید داستانت تا اون موقع تموم شه ولی فک نکنم.ها؟؟

ببین هیونگو چه خشتل شده!!!!! پاسخ:اااااااااااا؟ تو اونی؟ ای بابا چقد هانیه داریم اینجا همه با هم قاطی میشن! من فک کردم یکی دیگه ای!!!! اشکال نداره! من تا آخر خرداد داستان نمیذارم! هر وقت خواستی بیا! آرهههههههههههههههههههه! جیگررررررررررررررررممممممممممممممممممم! خیلیییییییییییییییییییییییییی نازههههههههههههههههه! من عاشق این عکسام که زبونشو در میاره!!!!


mozhgan
ساعت15:17---23 ارديبهشت 1391
مرسی ممنون! همه خوبن! سلام دارن خدمت تون!

من امتحانای تورو بدم؟من تو امتحانای خودم موندم اونوقت...پاسخ:سلامت باشن! خب به من چه؟ خودت میگی زود بیا بذار من که وقت ندارم!


mozhgan
ساعت19:03---17 ارديبهشت 1391
سیلوم! خاری؟ خشی؟ چیتی هسی؟(لهجه اصیل)

هانی چطور تونستی منو تو خماری بزاری؟خیلی بدی.اصلا که اینطور شد قهر قهر قهر....لااقل خلاصه قسمت های بعدی رو میذاشتی!...حالا چون من دختمل خوبیم! خیلی کمالات دارم! بهت یه شانس دیگه میدم...که اگه بعد امتحانا برگشتی این داستانه رو گذاشتی که هیچ میبخشمت...وگر نه خودت میدونی که فقط یه ناحیه اختلاف داریم....میام تو رو میکشمت! من خیلی خشن تشریف دارم!.....راستی یه نصیحتی هم به کیونا بکنم!....

بسمه تعالی

کیونا خانم! اینجانب مژگان بهت اینو نصیحت میکنم که هیچوقت موهاتو کوتاه نکن من الان کوتاه کردم بیسیار پشیمانم....موهام تو مایه های موهای جونگمینه....من موهای خودمو میخوامممممممپاسخ:اَره وچه! خار هستمی! ته چتی هستی! ته شی خاره؟ شی مار شی پیر خارنه؟ ته هوو خاره ننا؟ ااااااااههههههههه برو بابا خب من درس دارم! تو میای به جای من امتحان بدی؟ اونوقت من میام داستان میذارم! کیونا خانوم جواب اینجانب مژگانو بده!


kim kyuna
ساعت10:32---16 ارديبهشت 1391
خصوصیات؟

اووووووووم خوب

شیطون،بسیار سر زبون دار

رو دوست و خانواده بسیار حساسم و تحمل ندارم کسی بهشون چپ نگاه کنه

اوووووووم

دوست دارم تیپ پسرونه داشته باشم که مامی گفته جنازم میکنه اگه موهامو کوتاه کنم

اوووووووووم الان موهام تا کمرمه

چشمام قهوه ایه خیلی براقه

دیگه چی؟

اها توپولی شدم پاسخ:مرسی! خیلی وقت بود که منتظر بودم! ولی... یعنیا خاک تو سرت! از ماهی میترسی؟ واقعا که! حالا نارحت نشو اشکال نداره! ای بابا اشکاتو پاک کن! خرس گنده! :دییییییییییییییی


kim kyuna
ساعت10:18---16 ارديبهشت 1391
انشاا... خوب بدی امتحاناتوپاسخ:مرسی عزیزم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |