Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


تبریک!

بچه ها من به اسم کره ای دختر با «ه» نیاز دارم

خواهش میکنم زودتر بهم بگین

خیلی واجبه

مرسی!


سلام دوستان عزیزم!

نخیر داستان نیاوردم!

اومدم خبر بدم

کسب مقام دوم سطح استانی اولین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاهی ویژه دانش آموزان سال اول متوسطه نظری رشته کامپیوتر رو بهم تبریک بگییییییییییییییییین!

هورااااااااااااااااا مفالکم باشههههههههههههههههههههههه!

تازه تو مرحله شهرستانیش رتبه ی اول رو آوردیم!

گروهی بود. من و دو تا از دوستام!

واااااااااااای خیلی حال داد!

همین دیگه

داستانمم بعد خرداد میارم!



نظرات شما عزیزان:

دونگ هوا
ساعت14:27---18 آذر 1391
سلام افرین بهت تبریک میگم عزیزم ایشا...تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی تازه اسم های کرهای با حرف "ه" نداریم باید بدونی تو کدوم سال بدنیا اومدی و تو چه ماهی وتو چه روزی من تو سال2000به دنیااومدم یعنی اینوری اگه خواستی بهم بگه تا برم برات پیدا کنم
ممنون


kim kyuna
ساعت1:10---11 خرداد 1391
جیــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــغ

تبریک

مبارکه عروس گلمپاسخ:نجمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! کجایی که دلم برات تنگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزییییییییییییییییییییییییزززززززززززززززززززززززززممممممممممممممممممممممممممممممم!


فاطمه هیونگی
ساعت0:52---6 خرداد 1391
آجب گلم مفالک باشه .مفالک باشه =

به به هیونگ چقدر زنای باهوشی داره

از این مقاما بیشتر بیاریم هیونگو خوشحال کنیم

بای بای اونی جون.امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشیDDپاسخ:وااااااااای مرسی عزیزم خب دیگه! هه هه! ایشالا! بازم مرسی آجی تو هم همینطور! بوس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Hani_Hyungi_Admin | تاريخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |