Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


معرفی نامهمطلب ارسالی ازاهو

سلام من آهو ام اولین باره که نویسنده وبی میشم و از هانی جون به خاطر وب عالیش ممنونم خب اولین داستاننم عشقی و میشه گفت تا دلتون بخواد تخیلی امیدوارم ازش خوشتون بیاد راستی من برای داستان 4 هوو برای هیونگ کیو یونگ سنگ و جونگ مین نیاز دارم لطفا خوصوصیات خودتون هم وارد کنید



نظرات شما عزیزان:

kim-zhila
ساعت2:11---18 دی 1390
اون هانی یعنی منو در یاب!

zhila
ساعت16:20---16 دی 1390
من هیونگ میخوامممممممممممممم!

هانیییییییییییییییییی!پاسخ:جااااااااااانم؟ الان تو واسه آهو نظر میذاری بعد میگی هانی؟ جالبه! شایدم من هنگ کردم!


Jiana_Hasti voroojak (سلامی به زیبایی عبارت yeah و شكوه رنگ زرد)
ساعت13:03---10 دی 1390
هه هه هه فك كنم مدير سايت تو نيتس‌نه؟ پاسخ: حانیه: هه هه بله مدیر سایت منم این آهو هم که اصن رفته و معلوم نیس کجاس؟ اووووووووف!

Jiana_Hasti voroojak (سلامی به زیبایی عبارت yeah و شكوه رنگ زرد)
ساعت13:00---10 دی 1390
سلام خوبي؟ من جيانام.تازه وبت رو ديدم تو سايتم واسه كيونا نظر گذاشته بودي؟.من كه فعلا نت ندارم.ولي بيام وبت رو ميلينكم يا ميخواي ب كيونا بگو.خوشال شدم از اشناييت.ميبينم ميخواي داستان بذاري.ايول. چه باحال.

هيونگو ميدوستي.منم كيووووووووووووو ميدوستمپاسخ: حانیه:بله بله جالبه الان تو واسه من نظر دادی یا واسه آهو؟ اگه واسه من بود که مرسی عزیزم. من تورو خیلی وقته از وبتون (تو و نجمه) میشناسم. باشه حتما به نجمه میگم ولی اگه با آهو بودی که اون هیون رو دوست داره!


Hani_Hyungi_Admin
ساعت8:48---7 دی 1390
سلام عزیزم
یه مشکلی پیش اومده
تو قسمت اعضا که میرم جلوی اسم تو ایمیل منو نوشته
دوباره بیا عضو شو که من اون یکی رو حذفش کنم
مرسی


Hani_Hyungi_Admin
ساعت17:09---14 آذر 1390
اهم اهم
خب من که با هیونگم
عطی (دختر خاله م) هم که با یونگ سنگ
اوکی؟

مرسیییییییییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: | تاريخ: 12 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |