Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


مطلب ارسالی ازsetareh

سلام من ستاره هستم و تازه وارد سایت شدم  خوشحال می شم با هاتون بیشتر اشنا بشم



نظرات شما عزیزان:

mahsa.sari
ساعت14:44---13 اسفند 1390
مثلا فکر کردی خیلی بامزه ای ؟؟؟؟؟؟؟؟

بیچاره اگه من بهت چیزی نمیگفتم که الان دچار بیماری بی توجهی میشدی..

یه جور حرف میزنی انگار 10000000 تا نظر داره دختره پررو...

درضمن حانیه خانوم من اصلا از ستاره توقع نداشتم که حتی یه ذره مودب برخورد کنه چون هر چی باشه کسیه که طرفدار توه هرکیم طرفدار تو باشه خاک تو سره بی ادب بی فرهنگه ومبتلا به بیماری بی شخصیتیه.....

در نتیجه نه تنها که دلم نسوخت بلکه فقطو فقط برای خودم متاسفم که دوست من (هرچند که با داشتن دوستی مثل من چه نیازی به دشمن) با همچین ادم هایی در ارتباطه.....
پاسخ:مهسا خیلی آشغالی من فردا میام مدرسه دیگه میشم مث رضوانه باهاتم قهرم خیلی بیشعوری هی ب من یچی گفتی هیچی نگفتم.دیگه ب دوستای منم توهین میکنی؟ خیلی پستی مهسا ازت بدم میاد دیگه هم نیا نظر نده چون پاکشون میکنم


setareh
ساعت18:31---3 اسفند 1390
هه هه هه کی اصرار کرد حالا!
پاسخ:وای ستاره عاشقتم مهسااااااااااااا دلت بسوزهههههههههههههههههههه! هوراااااااااااااااااااا! ستاره جونم بوس بوس بوس!!


mahsa.sari
ساعت21:13---1 اسفند 1390
ولي من اصلا خوشحال نميشم

حالا كه اصرار ميكني من مهسا 15 ساله از ساري هستم

بدبختانه دوست صميمي وهم كلاسي حانيمپاسخ:ایش ایش خیلیم دلت بخواد دوست منی بی لیاقت بیمزه بعدشم تو 15 ساله نیستی 14 سالته نی نی کوچولوووووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: | تاريخ: 26 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |